Alla inlägg under februari 2014

Av Victoria - 28 februari 2014 07:13

M älskar att använda linnen, så de har vi väldigt många av.
Kolla in dessa godingar som kom hem igår <3

Av Victoria - 27 februari 2014 18:12

Joråsåatteh... :-P

Av Victoria - 27 februari 2014 17:29

Jag har länge letat efter den perfekta hatten. Till mig själv. Jag vill att den ska vara enkel och "prestigelös". Lätt att matcha med övriga plagg och jag vill inte se överklädd ut.

Denna - från Pompdelix ss14 - sitter ju som en smäck! Älskar den redan!

Den finns i 2 färgställningar. Denna är vit (mer offwhite) och så finns det en rosa. :-)

Av Victoria - 27 februari 2014 16:24

Idag har jag hämtat ut flera paket! Bl.a ett megastort från Pomp, vanligt stora från Crocs och Stylepit (våra nya Hummel-skor) och ett privat.
Julafton ikväll när allt ska öppnas!

Av Victoria - 26 februari 2014 21:48

Det här är ju såå fint! Om man, som jag, har barn som inte riktigt gillar Pompdelux "bredhet" i vissa av klänningarna/tunikorna, så är detta ju ett superfint sätt att kapa just den.


#pompdelux #abigail #abigaildress


 

Av Victoria - 26 februari 2014 17:56

Så. Jäkla. Kul. :-)
Spelningen är den 7/3 :-)

Av Victoria - 25 februari 2014 19:28

M älskar att bygga små byar, skapa världar och placera ut sina små "figurer".
De här har vi just nu uppställda på ett bord i vardagsrummet!
#squinkies #littlestpetshop #drömmarnasträdgård #diverseandrasnubbarochsnubbor

Av Victoria - 25 februari 2014 19:21

Plus en massa annat fint :-)

Ovido - Quiz & Flashcards