Alla inlägg under januari 2014

Av Victoria - 30 januari 2014 07:33

Kaffe, kaffe, kaffe - livets dryck ;-)

Första koppen är alltid bäst. Och det smakar fantastiskt bra i hårdplast-muggarna från Meandi. Varje morgon. Varje dag.

OBS, att jag inte gillar Meandi. Ett skit-företag med USEL kundvård. Dagens sanning.

Av Victoria - 30 januari 2014 06:45

Idag bär det av till Åre, på Kickoff. Kul! :-)

Av Victoria - 29 januari 2014 20:20

Dandelion var ett av våra favvo-print när det kom.
Gillar det fortfarande, men nu vill jag ha lite mer färg!

#molo #molokids #dandelion

Av Victoria - 29 januari 2014 18:27

Ja, men, även en Lucia kan ju vara stylish!

Av Victoria - 29 januari 2014 18:25

Det har kommit 3 nya kollegor nu i januari och idag stod detta på mitt skrivbord. :-)

Av Victoria - 28 januari 2014 22:05

Åååh, kan inte tiden gå lite snabbare, tack?
Och sen - om 42 dgr så får tiden gärna stanna ett tag. :-)

#Dubai #herewecome

Av Victoria - 28 januari 2014 22:02

Först - let's make 1 thing clear.
Jag har ingenting emot rökare.
Jag har något emot rökning.
Många av mina nära och kära röker. Jag älskar dem lika mycket ändå. Såklart.

Så, med det avklarat:
Fick idag hem en klänning som STINKER cigarettrök. Klänningen är ny. Med lapp. Bläää.

Lätt åtgärdat dock. Den är tvättad och luktar nu gott.

Men kan ändå inte sluta fundera.. Hur mycket cigg-rök, i ett boende, måste det inte vara för att nya kläder, med lapp, ska dra åt sig så mycket??
Jag antar ju då att kläderna är i nån form av garderob/klädkammare/byrå, vilket ju faktiskt inte alls måste stämma. De kan ju ligga i en hög. Bredvid askkoppen. Typ.

Av Victoria - 28 januari 2014 21:49

I söndags bytte Molly kläder 3 ggr! Det sista valet föll på fina gamla dalmatin-volangklänningen <3

#molo #molokids #volangklänning

Skapa flashcards