Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Dags för upp-kaffning!

Av Victoria - 30 januari 2014 07:33

Kaffe, kaffe, kaffe - livets dryck ;-)

Första koppen är alltid bäst. Och det smakar fantastiskt bra i hårdplast-muggarna från Meandi. Varje morgon. Varje dag.

OBS, att jag inte gillar Meandi. Ett skit-företag med USEL kundvård. Dagens sanning.

 
 
Vikkan

Vikkan

30 januari 2014 23:44

Håller med om att första koppen kaffe smakar allra bäst!

Hur kommer det sig att du inte gillar meandi? Tell more...!

Kram Vikkan

http://www.molohjartamolly.blogspot.com

Victoria

2 februari 2014 20:28

Åh, jag vet inte ens var jag ska börja.. Ingen orderhantering, ingen servicekänsla, otrevliga när man kommer med klagomål/synpunkter. Ingen kundkänsla what so ever.
Det kan ha blivit bättre - det är mer än 3 år sedan jag senast handlade där. Hoppas för deras kunders skull att de blivit bättre. Jag kommer dock inte prova...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 16 mars 2014 18:37

:-) Burger för Molly: Dry:a till Moi :-P :

Av Victoria - 16 mars 2014 10:50

Ja, igår alltså.. Idag kör vi poolhäng :-)

Av Victoria - 15 mars 2014 16:32

Jag har haft lååångt hår hela mitt liv. Vi snackar nedanför skuldrorna. Jämt. Jag är sjukt sugen på att klippa av allt! Vad tycker ni? :-) ...

Av Victoria - 15 mars 2014 16:29

Konstigt nog ville inte M åka. "Äh, det kan jag göra hemma" :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards