Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Rökning = Bläää :-(

Av Victoria - 28 januari 2014 22:02

Först - let's make 1 thing clear.
Jag har ingenting emot rökare.
Jag har något emot rökning.
Många av mina nära och kära röker. Jag älskar dem lika mycket ändå. Såklart.

Så, med det avklarat:
Fick idag hem en klänning som STINKER cigarettrök. Klänningen är ny. Med lapp. Bläää.

Lätt åtgärdat dock. Den är tvättad och luktar nu gott.

Men kan ändå inte sluta fundera.. Hur mycket cigg-rök, i ett boende, måste det inte vara för att nya kläder, med lapp, ska dra åt sig så mycket??
Jag antar ju då att kläderna är i nån form av garderob/klädkammare/byrå, vilket ju faktiskt inte alls måste stämma. De kan ju ligga i en hög. Bredvid askkoppen. Typ.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 16 mars 2014 18:37

:-) Burger för Molly: Dry:a till Moi :-P :

Av Victoria - 16 mars 2014 10:50

Ja, igår alltså.. Idag kör vi poolhäng :-)

Av Victoria - 15 mars 2014 16:32

Jag har haft lååångt hår hela mitt liv. Vi snackar nedanför skuldrorna. Jämt. Jag är sjukt sugen på att klippa av allt! Vad tycker ni? :-) ...

Av Victoria - 15 mars 2014 16:29

Konstigt nog ville inte M åka. "Äh, det kan jag göra hemma" :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards