Direktlänk till inlägg 27 januari 2014

Ännu en ljuvlig skapelse inköpt

Av Victoria - 27 januari 2014 21:58

Lyckades lägga beslag på denna ikväll (på Trendsales). Den kommer att bli ett fint tillskott till våra övriga sommarplagg. :-)


Men NU är det dock dags att sluta shoppa och att börja sälja av. Hela den där högen, som jag visade bild på häromdagen, ska bort. Basta!

Jag har redan synat, fotat och lagt in i rätt kategori-mappar på datorn, så det "värsta" är ju liksom gjort. Men ändå får jag inte häcken ur.. Kan inte nån bara komma hit och hämta ALLT?? :-P


#pompdelux #pdl

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 16 mars 2014 18:37

:-) Burger för Molly: Dry:a till Moi :-P :

Av Victoria - 16 mars 2014 10:50

Ja, igår alltså.. Idag kör vi poolhäng :-)

Av Victoria - 15 mars 2014 16:32

Jag har haft lååångt hår hela mitt liv. Vi snackar nedanför skuldrorna. Jämt. Jag är sjukt sugen på att klippa av allt! Vad tycker ni? :-) ...

Av Victoria - 15 mars 2014 16:29

Konstigt nog ville inte M åka. "Äh, det kan jag göra hemma" :-) ...

Ovido - Quiz & Flashcards