Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Victoria - 2 mars 2014 22:36

Har precis lagt ut ett 30-tal annonser på Tradera och imorgon kväll kommer ytterligare ett 100-tal. :-)


Var tvungen att sluta med uppladdningarna då det var såå galet segt. Måste vara många som lägger ut ikväll. :-P


Samfrakt, ok med betalning vid bb/lön etc. Kolla in vettja!


http://www.tradera.com/auktioner/Vikctoria

Av Victoria - 2 mars 2014 19:24

M har haft dem på inomhus heeeela dan <3
#hummel #hummelkids

Av Victoria - 2 mars 2014 19:22

Liten i stl. Denna är 134/140 och M är 123 cm.

#pompdelux

Av Victoria - 2 mars 2014 12:41

Jag har aldrig varit något direkt fan av blinkande skor, men nu har jag råkat köpa hem ett par. Ja, råkat - för jag hade ingen aning om att dessa nya från Crocs gjorde just det. När jag läser beskrivningen av dem, så står det klart och tydligt att det blinkar. Total miss av mig. :-)


När jag packade upp dem ur påsen och det blinkade om dem - så höll jag på att svimma av skräck. Haha, trodde det var något farligt :-P


M blev överlycklig och tyckte JÄTTE-mycket om dem. Jag? Nja, inte riktigt övertygad ännu. :-P


#crocs #butterflyclog


 

Av Victoria - 2 mars 2014 10:24

Jag har precis fotat färdigt alla utrensade barn-plagg.
Shit, alltså!! Jag är GRYMT bra på att rensa ut (och på att shoppa :-P), men stört usel på att faktiskt sälja iväg allt.
Det blir såna lass varje gång så jag tappar all ork, lust och vilja.
Ja, och så har jag också tvättat 8 maskiner på det. Och torkat och vikt och sorterat och lagt i garderober.
Såatt - bläää för kläder just nu! :-P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards